motionmailapp.com

Promocja zakończona zapraszamy do zakupu szkoleń w standardowych cenach:

Zdobądź klucz do poznania siebie i odmień oblicze swojego biznesu!

W ciągu ostatnich tygodni zdobywałeś wiedzę na temat rekrutacji, motywowania zespołu i technik negocjacji. Zdradziliśmy Ci także, w jaki sposób sami tę wiedzę zdobyliśmy.

Pamiętasz? Sekret udanej komunikacji, sprzedaży i zarządzania tkwi…w mózgu.

Jako uczestnik naszego kursu dostałeś od nas wyjątkową propozycję. Nadal masz szansę nabyć pakiet szkoleń z metodologii Structogram uzupełnionych o praktyczne bonusy w cenie 3340 zł. Zostały Ci na to 48h! Zajrzyj do naszych poprzednich maili, aby sprawdzić tą ofertę.

Tak, 3340 złotych to…dużo!

Pomyśleliśmy więc, że być może w pierwszej kolejności wolałbyś lepiej nas poznać i przekonać się, że warto zainwestować w tę wiedzę. Właśnie dlatego chcemy zaproponować Ci alternatywne rozwiązanie. Nie musisz kupować od razu całego pakietu szkoleń. Weź udział w treningu „Structogram 1 – Klucz do poznania siebie” i sam zdecyduj, co dalej. Aby jeszcze bardziej ułatwić Ci tę decyzję, również w tym przypadku postanowiliśmy dorzucić przydatne bonusy!

Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że 9/10 osób decyduje się na kolejne kroki szkolenia.

A co takiego da Ci trening „Structogram 1 – Klucz do poznania siebie”? Wiedzę o Tobie samym. Choć może Ci się wydawać, że znasz siebie doskonale, gwarantujemy, że przedstawimy Ci siebie samego w zupełnie innym świetle. Weźmiemy bowiem pod lupę Twój mózg.

Wiedziałeś, że Twoje reakcje, zachowania, predyspozycje i ograniczenia są w dużej mierze uzależnione od jego dominującego obszaru? Dokładnie tak samo jest w przypadku innych ludzi. U niektórych jest to intuicyjny i instynktowny pień mózgu. U innych emocjonalne i impulsywne międzymózgowie. U jeszcze innych racjonalne i opanowane kresomózgowie.

W Structogramie tym obszarom zostały umownie przypisane trzy kolory: zielony, czerwony i niebieski. Sprawdź, która część dominuje w Twoim mózgu i zacznij żyć w zgodzie ze samym sobą! Ta wiedza otworzy przed Tobą więcej możliwości niż myślisz. Nagle zrozumiesz, dlaczego w niektórych obszarach czujesz się jak ryba w wodzie, a inne sprawiają Ci trudności. Staniesz się bardziej efektywny, zmotywowany i dowiesz się, jak szybciej osiągnąć swój cel bez frustracji i zbędnych problemów.

Ta wiedza odmieni Twoje spojrzenie na wiele spraw.

Jeśli, podobne jak zdecydowana większość uczestników naszych szkoleń, połkniesz bakcyla, będziesz mógł w dogodnym dla Ciebie terminie przejść kolejne kroki szkolenia i nauczyć się rozpoznawać biostrukturę innych ludzi – a to otworzy przed Tobą multum nowych możliwości w biznesie.

Wiedząc, jaka część mózgu dominuje u Twojego klienta, pracownika czy partnera, potrafisz rozmawiać z nim jego własnym językiem, przez co w banalnie prosty sposób jesteś w stanie go do czegoś przekonać. Rozumiesz, jaka oferta zainteresuje Twojego klienta i co zmotywuje Twój zespół. Wiesz, jak się reklamować, by wyróżnić się na tle konkurencji.

Tak jak wspominaliśmy, udział w kolejnych krokach szkolenia to jednak wyłącznie Twoja decyzja.

Tak jak wspominaliśmy, tym razem także mamy dla Ciebie bonusy!

Bonus #1

Ebook “Mózg fabryka sukcesu” Ani Urbańskiej

Wiedziałeś, że Ania Urbańska, która opowiadała Ci o metodologii Structogramu jest także autorką książek? Zależy nam na tym, byś jak najlepiej wykorzystał wiedzę o mózgu w biznesie, dlatego postanowiliśmy podarować Ci jedną z nich w formie e-booka. „Mózg – fabryka sukcesu” to tytuł, który zaznajomi Cię ze strategiami praktykowanymi przez najbogatszych ludzi w biznesie, czyli idealna lektura dla przedsiębiorcy!

Bonus #2

“Co ma wspólnego mózg z zakupami?” – godzinna prelekcja w formie VOD

Jak myślisz, ile ma wspólnego mózg z zakupami? Okazuje się, że bardzo dużo! O najnowszych obliczach opowiadała Ania Urbańska podczas swojej godzinnej prelekcji na Golden Marketing Conference w tym roku.  Ponad 800 osób na sali z zapartym tchem słuchało o motywach zakupowych klientów, o procesie sprzedaży i biostrukturze ich produktów. Ty po obejrzeniu tego filmu wartego 127 złotych możesz wdrożyć zdobytą wiedzę od razu do swojego biznesu!

Dlaczego wiedza o sobie jest tak ważna?

Nie znając siebie w stu procentach, nie zawsze jesteś w stanie zrozumieć, co jest dla Ciebie dobre. Dokonujesz wyborów, które ostatecznie tylko Cię unieszczęśliwiają, bo mają niewiele wspólnego z Twoją prawdziwą naturą. Nie wiesz, czemu poświęcić uwagę, aby być efektywnym, przez co popadasz w coraz większy chaos i niejednokrotnie nie potrafisz znaleźć wspólnego języka z otaczającymi Cię ludźmi. Stajesz się więźniem własnego życia – jeśli na myśl o poniedziałku robi Ci się niedobrze lub przy innych ludziach czujesz, że jesteś z innej planety, wiesz o czym mowa. Najwyższy czas to zmienić, a pomoże Ci w tym naukowa wiedza o Twoim mózgu!

Jaka jest cena szkolenia?

Ile zapłacisz za udział w treningu „Structogram 1 – Klucz do poznania siebie”? Normalna cena tego jednodniowego szkolenia wynosi 997 złotych. Ze względu, że dla uczestników tego kursu mamy specjalną ofertę, Twoja inwestycja będzie wynosić 687 złotych. W tej cenie otrzymujesz jednodniowe szkolenie, materiały edukacyjne oraz 2 wspaniałe bonusy – wiedzę możesz wdrożyć od razu w swoje życie oraz prowadzony biznes!

 

Szansa zakupu szkolenia w promocyjnej cenie przepadnie za:

motionmailapp.com

Jeszcze raz…Dla kogo jest to szkolenie?

Z

Dla osób, które chcą się rozwijać i lepiej poznać siebie

Jeśli zależy Ci na lepszym poznaniu siebie, zrozumieniu swojego…mózgu i decyzji, jakie podejmujesz to szkolenie jest dla Ciebie! Poznasz swoje naturalne predyspozycje, dzięki czemu będziesz mógł świadomie pracować nad deficytami.
Z

Dla właścicieli firm

Którzy chcą wykreować silną markę i przekaz, efektywnie planować proces sprzedaży, wygrywać z konkurencją oraz przyciągać klientów i kontrahentów.
Z

Dla menadżerów i ludzi zarządzających zespołem

Którzy chcą  skutecznie zarządzać zespołem, zmotywować podwładnych do działania, przekazać konstruktywną krytykę, rozwinąć zespół i zrealizować cele biznesowe.
Z

Dla sprzedawców i handlowców

Którzy chcą  sprzedawać więcej i lepiej, budować długofalowe relacje, skutecznie umawiać się na spotkania, wzbudzić zainteresowanie klienta, a także efektywniej negocjować. Szkolenie pozwala zrozumieć motywy zakupowe i decyzyjne klientów.