Ania: 604 843 202, Paweł: 509 173 091 | anna@structogram.pl pawel@structogram.pl

Jesteś sprzedawcą?

Jako sprzedawca niezmiennie przykładasz się do promowania swojego produktu i wciąż szukasz nowych pomysłów na pozyskanie klientów. Z zapałem przechodzisz kolejne szkolenia i zgłębiasz techniki sprzedażowe, by wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i stajesz na głowie, by Twój klient nie przeszedł do konkurencji. Rozwijasz swoje kompetencje, znasz fachową literaturę i wydawałoby się, że na temat sprzedaży wiesz już wszystko, a mimo to Twoje wyniki nie do końca Cię satysfakcjonują. Zastanawiasz się, gdzie popełniasz błąd? To proste – do skutecznej sprzedaży niezbędne jest rozpoznanie osobistych pobudek klienta, które są decydującym czynnikiem w procesie zakupowym. Wiedząc, kim jest Twój klient, jakie są jego motywy i odporność zakupowa, o wiele łatwiej będzie Ci dopasować skuteczną technikę sprzedaży. A jak zdobyć tę wiedzę? Kluczem jest tak zwana analiza biostrukturalna. Jak wynika z badań opartych na genetyce, aktywność konkretnych obszarów mózgu bezpośrednio wpływa na nasze zachowanie, kształtując nasze kluczowe cechy. Sęk w tym, aby te obszary poprawnie zidentyfikować – z chęcią podpowiemy Ci, jak to zrobić!

Zarządzasz zespołem?

Może być też tak, że pełnisz rolę menadżera kilku- lub kilkunastoosobowego zespołu, co zawsze jest nie lada wyzwaniem. Choć organizujesz liczne spotkania i wprowadzasz pomocne narzędzia, nadal masz wrażenie, że Twój zespół nie jest w 100% zaangażowany w pełnienie swoich obowiązków. Powodów może być wiele: brak motywacji, niewystarczające zadowolenie z pracy, konflikt między pracownikami lub wręcz przeciwnie – atmosfera, która sprzyja zacieśnianiu towarzyskich więzi, ale nie przekłada się na wyniki. W obliczu takich problemów coraz więcej wątpliwości przysparza proces rekrutacji nowych pracowników, nie wiesz bowiem, czym kierować się przy ich wyborze, by się nie zawieść. Całe szczęście istnieje sposób na to, by zawczasu rozpoznać, jakim typem człowieka jest członek Twojego zespołu, jakie cechy u niego dominują, co go motywuje, a co zniechęca. Wiedza na temat funkcjonowania mózgu pozwoli Ci zrozumieć, jak myśli Twój pracownik, dlaczego reaguje w taki, a nie inny sposób i w jakich zadaniach sprawdzi się najlepiej.

Jesteś właścicielem firmy?

A może jesteś właścicielem firmy i wylewasz siódme poty, by wyróżnić się na tle konkurencji? Oferujesz świetny produkt lub usługę, inwestujesz sporo czasu i pieniędzy w ich promocję, niezmiennie zabiegasz o nowych klientów, a jednak cały czas odczuwasz niepokój, nie mając pewności, czy zdołasz przetrwać na dzisiejszym, wyjątkowo konkurencyjnym rynku. Zależy Ci na stworzeniu spójnego wizerunku firmy, wzbudzaniu zainteresowania klientów, a może i na pozyskaniu kontrahentów, ale Twoje strategie nie zawsze okazują się skuteczne i nie rozumiesz, w czym tkwi problem. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim pamiętaj, że w biznesie liczą się rozwiązania szyte na miarę. Wiedząc, kim jest i jak myśli Twój klient, a przy okazji potrafiąc jak najlepiej wykorzystać i „sprzedać” własne atuty, będziesz w stanie realnie kontrolować rozwój swojej firmy. W osiągnięciu Twoich celów pomoże Ci naukowa, a przy tym zaskakująco prosta metoda, dzięki której dowiesz się, jakie działania będą w Twoim przypadku najbardziej efektywne oraz jak myśli i czego oczekuje od Ciebie Twój klient. Cała ta wiedza zapisana jest…w mózgu!

Structogram® to nazwa systemu treningowego, który jako jedyny na rynku rozwoju osobistego oparty jest na badaniach genetycznych. Umożliwia on dogłębne poznanie indywidualnej struktury mózgu, co pozwala na prowadzenie życia i biznesu zgodnie ze swoją naturą, bazując na tym, co postrzegamy jako autentyczne.

Przekonaj się, jak te cztery kroki pomogą Ci w biznesie:

Krok 1 – Klucz do Poznania Siebie

(trening STRUCTOGRAM® 1; 1 dniowe)

Poznajesz swoje predyspozycje, mocne i słabe strony oraz możliwości, jakie daje Ci Twoja natura. Jesteś bardziej efektywny, zmotywowany i wiesz, jak szybciej osiągnąć swój cel bez frustracji i zbędnych problemów. Wiesz, że są role, w których nie czujesz się komfortowo, ale poznajesz sposoby, które pomogą Ci dopasować je do własnych potrzeb i ograniczyć stres.

Krok 2 – Klucz do poznania drugiego człowieka

(trening STRUCTOGRAM® 2; 1 dniowe)

Umiejętności pracy z ludźmi można się nauczyć. Nabywając zdolność rozpoznawania biostruktur innych ludzi, stajesz się świadomy ich zachowań, motywów oraz potencjału. Dowiadujesz się, jak szanować indywidualność innych ludzi, motywować i wpływać na nich w sposób wiarygodny. Przekonujesz się także, w jaki sposób unikać niepotrzebnych konfliktów. „Jeśli lepiej rozumiemy innych, możemy przekonać ich do własnych pomysłów”

Krok 3 – Klucz do poznania klienta

(trening STRUCTOGRAM® 3; 2 dniowe)

Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajesz osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujesz największe korzyści i dopasowujesz stosowną ofertę. Podczas treningu uczysz się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Dodatkowo dowiadujesz się, jak znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.

Krok 4 - Klucz do przywództwa i budowania zespołu

(trening STRUCTOGRAM® 4; 2 dniowe)

Od poziomu predyspozycji poszczególnych członków zespołu przechodzisz na poziom ich oczekiwań. Na własnym przykładzie ustalasz zasady działania w zespole i indywidualnego podejścia do jego członków. Dzięki znajomości biostruktur pracowników, ich natury oraz rodzajów projektu czy zadań, dowiesz się, jak motywować pracowników i zapobiec wypaleniu zawodowemu. Podczas szkolenia zgłębisz także temat rozwoju personelu i rekrutacji. Zobaczysz, że odpowiednie podejście do pracownika, zgodne z jego biostrukturą, zapewni efektywną pracę zespołu.

Structogram® to nazwa systemu treningowego, który jako jedyny na rynku rozwoju osobistego – oparty jest na badaniach genetycznych. Umożliwia on dogłębnie poznać indywidualną strukturę naszego mózgu. Pozwala to na prowadzenie życia i biznesu zgodnie ze swoją wrodzoną naturą, bazując na tym, co dla nas naturalne i autentyczne.

Przekonaj się, jak te cztery kroki pomogą Ci w biznesie:

Krok 1 – Klucz do Poznania Siebie

(trening STRUCTOGRAM® 1; 1 dniowe) Poznajesz swoje predyspozycje, mocne i słabe strony oraz możliwości, jakie daje Ci Twoja natura. Jesteś bardziej efektywny, zmotywowany i wiesz, jak szybciej osiągnąć swój cel bez frustracji i zbędnych problemów. Wiesz, że są role, w których nie czujesz się komfortowo, ale dzięki szkoleniu poznasz sposoby, jak je dopasować do własnych potrzeb i natury. Dzięki czemu zmniejszysz stres i zwiększysz swoją efektywność.

Krok 2 – Klucz do poznania drugiego człowieka

(trening STRUCTOGRAM® 2; 1 dniowe) Umiejętności pracy z innymi ludźmi można się nauczyć. Posiadając umiejętność rozpoznawania biostruktur innych ludzi, stajemy się świadomi ich zachowań, motywów oraz szans. Podczas treningu dowiadujemy się, jak rozumieć indywidualność innych ludzi, motywować i wpływać na nich w sposób wiarygodny. Wiemy także, w jaki sposób unikać niepotrzebnych konfliktów. „Jeśli lepiej rozumiemy innych, możemy przekonać ich do własnych pomysłów”

Krok 3 – Klucz do poznania klienta

(trening STRUCTOGRAM® 3; 2 dniowe)

Skuteczna sprzedaż zakłada, że rozpoznajemy osobiste pobudki klienta prowadzące do zakupu produktu. Dzięki temu znajdujemy najbardziej efektywne korzyści oraz stosowną ofertę. Podczas treningu uczestnicy uczą się m.in.: rozpoznawać istotne podstawowe motywy sprzedażowe, motywy społeczne, czynniki wpływu związane z produktem oraz odporność zakupową różnych biostruktur. Uczą się znajdować właściwe argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług ich firmy.

Krok 4 - Klucz do przywództwa i budowania zespołu

(trening STRUCTOGRAM® 4; 2 dniowe) Szkolenie przechodzi przez poziom predyspozycji poszczególnych członków zespołu na poziom ich oczekiwań. Uczestnicy na własnym przykładzie ustalają zasady działania w zespole i indywidualnego podejścia do każdego z nich. Dzięki znajomości biostruktur pracowników, ich natury oraz rodzajów projektu czy zadań, wiesz jak motywować pracowników i zapobiec wypaleniu zawodowemu. Podczas szkolenia poruszany jest także temat rozwoju pracownika i rekrutacji. Wszak odpowiednie podejście do pracownika, zgodne z jego biostrukturą zapewni efektywną pracę zespołu.
[wpcs id="52343"]